úterý 28. října 2008

Co mě dnes pobavilo?

Tuhle rubriku bych moh aktualizovat každej den..je toho spousta, co mě pobaví. Stačí se jednou denně vidět s Vojtošem a hned je o srandu postaráno;) (offtopic: yo, začal sem psát s diakritikou, prej to teď frčí..) dnes to každopádně zatím byl nejen on. Vim, že facebook je zlo, ale dělaj to předevšim lidi s naprosto dementníma komentama, statusama a potřebama pořád někomu něco sdělovat:

XY se bojí, aby jeho nejoblíbenější želvák nezačal žárlit, že jsem dnes spal s novým plyšopsem, kterého mi koupil bratr. Ale když on je děsně hebkej a chlupatej...

jako co? dík za info (pro zachování důstojnosti anonymní) kámo!:D

další je o poznání veselejší a mnohem míň dementní:

Marko Bačevič: "Hehe:D:D...da sam bio na privatnoj party kod drugarice i bilo mi je fenomenalno:D:D...kako si m iti?:D"

..nevim, co to je za jazyk, ale každopádně je to super:D Bača rulez:P

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři