středa 12. listopadu 2008

Part-time Job

Dneska byl docela fajn den. Počasí sice nic moc, ve škole taky docela pruda, ale šlo to (řízek v oji to trochu vykompenzoval), po škole obligátní park session - nálada se zlepšuje..stoupá..do výšin..rozumíme:D Najednou se všechno zpomalí, každej na tebe kouká, jediný, co ti ruší pohodu je munchies, kterej k tomu prostě ale patří, už sem si zvyknul. Dorazil sem domu, s tim, že tam teda moc dlouho nepubudu a hned zas frčim na brigádu. Mělo to bejt v Paláci Arkády na Pankráci..sorry, ale nic takovýho neexistuje! aspoň ne na mapy.cz. A to sem zkoušel i takový styly jako Palác Arkáda, Arkády Palác (i když se přiznám, že už když sem to psal sem moc nevěřil, že to vyjde) nebo prostě jednoduše Palác Pankrác a vono nic..:) Konečně sem se odpojil od počítače (rozuměj vypnul sem facebook a hudbu..) a vyrážim. Sms - kdo to může bejt? YEAH! Nikdy bych nevěřil, že mě může zpráva z neznámýho čísla tak potěšit. Naposledy to bylo, když mi přišlo "ahoj Ondro, vazne se mi fakt libis a chtela bych vedet, jestli ses i stejne v pohode..", což o to, já sem v pohodě, ale ta typka (jako dobře, pak sem se definitivně přiklonil k variantě, že to byl ne/známý fella:P) asi moc ne, když už pak ani nenapíše..třeba to mohlo vyjít hele..:D Teď sem byl každopádně potěšen znova. Moje noční brigáda zrušena!! Tralalááá! Znamenalo to pro mě hodně..pár vyrovnaných zápasů Arsenal x Liverpool, Athlético Madrid x Betis Sevilla (ve fife 07), moje online přítomnost na utkání USK v Nymburku (které podle očekávání drtivě prohrálo) a super pokec s Punťou ;) Řek bych v pohodě program oproti 7 hodinám "pípání" jak to trefně nazval Martin, když sem mu vysvětloval, jak taková inventura funguje (přičemž sem neopomenul názorně ukázat zvuk inveturovací mašinky). Jo, pípám a je to fér..prachy sou za to slušný a není to takovej voser. Dneska se mi tam ale faaakt nechtělo..tak mi napsali, že to zrušili:) to je docela dobrá brigoška, ne?

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři