neděle 9. listopadu 2008

Party time is over!!!

Je to tak, včerejší noc už je pryč a teď už můžeme jen vzpomínat. Každej na něco jinýho, já třeba na pohled na skákající dav magorů při ultimátní Měls Mě Vůbec Rád, na striptýz, kterej nejdřív rozjela žena v tomto oboru zkušená, později však i mnoho dalších bez ohledu na pohlaví, na Příhona, jehož taneční styl fakt nenapodobíš atd atd.. Takhle bych moh pokračovat ještě dlouho a to si toho dost určitě velkou část nepomatuju. Dlouho sem se na tu oslavu těšil a zároveň měl trochu strach - příde dost lidí? Rozjede se to? Nebude to jenom další party v tom blbym PMku? Teď už vim, že obavy byly zbytečný..mejdan výtečný!:) Myslim, že to fakt vyšlo. Byli tam všichni...moc, takže dobrý:) S Vojtošem sme to už stačili zrekapitulovat a zhodnotit a na jeho party stupnici se pohybuje okolo TOP stupínků. Možná škoda, že sem furt djoval, moh sem víc kalit, ale fér. Myslim, že sme si to všichni pěkně užili a to je hlavní, tešim se na fotky. Jediný, co bych snad vytknul byla demence sekuri'táků a fakt, že sem ztratil dost dárků..:) Každopádně za všechny moc moc děkuju!! Fakt mi to udělalo radost, vůbec sem to nečekal!! No nic, už asi pomalu končim..je 21:07 a já sem fakt přejetej, utahanej. Nemám nic do školy..a ani mě to nějak nesere:) Tak pa, díky za super oslavu...

Žádné komentáře:

Pravidelní čtenáři